Este blogue forma parte da Rede de Blogueiras/os en defensa do Galego
13:14

Bruno,toda unha estrela por descubrir!

Publicada por xenevra |

Son Bruno piloto profesional de karts.
O próximo domingo teño unha carreira en Monforte, será para divertirme porque eu aínda non piloto moi ben o kart, so gañei 5 carreiras de 7 que corrín.
Miña familia esta orgullosa de min , apóiame no que necesito , sobre todo antes de ir a unha carreira . tamén me dedico ao fútbol aínda que non se me dá tan ben como pilotar o meu kart, pero o importante e que me divirta e o goze , nada máis importa.
O vindeiro dia 16 de Xaneiro teño a carreira máis importante da miña vida, por primeira vez vou participar nunha carreira a nivel mundial, quere dicir correr contra outros xogadores que son auténticos profesionais do automobilismo.
Non digo que vaia gañar esa carreira pero intentarei quedar no podium.

0 comentários: