Este blogue forma parte da Rede de Blogueiras/os en defensa do Galego
11:12

NOITE DE LOBOS

Publicada por Unknown |


NOITE DE LOBOS

Nas vacacións o meu avó contoume unha historia que lle había pasado a miña tía que se chama Ramona, ela estaba dando un paseo polo monte, era de noite moi tarde e eu non podía crer que non tivera medo a andar sola por alí, pero era certo non tiña medo a case nada, só aos lobos pero dáballe igual porque sempre andaba cun ferro na man e dicía que animal que se lle puxera por adiante animal que lle zurraba. Cando estaba de camiño a casa unha manda de lobos interpuxoselle no camiño e como eran tantos lobos saíu correndo e cando chegou a casa avisou ao meu avó de que unha manda de lobos a estaba perseguindo, o meu avó saíu coa escopeta e deisparou ao aire para asustalos e saíron lanzados cara o monte.

Enmanuel Carballo Santoyo 2B

0 comentários: