Este blogue forma parte da Rede de Blogueiras/os en defensa do Galego
Publicada por Pablo Fernandez Lamas |


Redaccion galego


Fará un ano estabamos meu curmán mais eu na aldea, era xa tarde estábase,facendo de noite ,como a miña avoa estaba enferma tivemos que ir nos polas vacas,estabamos apagando o pastor cando escoitamos un ruído, detrás duns arbustos, miramos e vimos uns ollos e algo de cor gris movéndose ,eu queríame ir para a casa pitando pero o meu curmán non quería deixar as vacas soas porque pensaba que igual comía a algunha vaca, entón non o ía deixar e quedei. Fomos correndo por elas e saímos daquel sitio o mais rápido posible, ao final non nos pasou nada pero o susto non nolo quita ninguén. Cando chegamos a casa dixémosllo a nosa avoa,ela comezou a rir, pero nós non lle vimos a gracia.

0 comentários: